СЪВРЕМЕННИ ДЕТЕРМИНАНТИ НА КЛИЕНТСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ В ЗАСТРАХОВАНЕТО

Автори

Ключови думи
застраховане, застрахователни услуги, клиентско обслужване, дигитализация, персонализация.

През последното десетилетие застрахователната индустрия претърпява значителни трансформации, породени от бързото развитие на дигиталните технологии и променящото се пазарно поведение на потребителите. Омниканалното обслужване, CRM системите и изкуственият интелект поставят нови стандарти пред клиентското изживяване. Настоящото изследване, на базата на концептуалния фундамент на клиентското обслужване в застраховането, представя сравнителен анализ на подходи за неговото изследване и обзор на глобалните и националните детерминиращи фактори и условия, изграждащи съвременния му облик. Основната цел е да се систематизират ключовите тенденции, предизвикателствата и възможностите за иновации, като пътища за подобряване на взаимодействието между застрахователите и техните клиенти. Акцент е поставен върху нуждата от съчетание между технологични решения и персонализиран подход, които да отговорят на нарастващите очаквания на съвременните потребители.

JEL Класификатор: М30, М31, G22.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 2 Точки

Още статии от този брой

  • ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ОТЧЕТНОСТТА В ЕРАТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ

    Настоящото изследване е посветено на трансформацията на отчетността в ерата на новите технологии и изкуствения интелект, като акцентира върху възможностите и предизвикателствата, които те предоставят. Целта е да се анализират тенденциите в еволюцията на отчетността, както и начините, по които автоматизацията, бизнес интелигентността и изкуственият ...

  • ОДИТОРСКИТЕ ИЗВАДКИ – СРЕДСТВО ЗА РАВНОВЕСИЕ МЕЖДУ ПРЕЦИЗНОСТТА НА ОДИТА И НЕГОВАТА ЦЕНА

    В момента светът е в икономическа криза, която влияе негативно върху одиторската професия, защото клиентите са станали по-рискови и по-податливи на фалити. Затова е необходимо да се увеличи нивото на прилагания професионален скептицизъм от страна на одиторите, да се събират по-надеждни одиторски доказателства, като се използват извадки, формирани ...

  • НАБИРАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ: КОНЦЕПЦИЯ, ФАКТОРИ И СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКА ЦЕЛ

    В световната практика съществуват ефективни инструменти, които позволяват изграждането на системни връзки между бизнеса и образованието за ускоряване развитието на университетите, осигурявайки високи стандарти на научния и образователния процес. Един от тях е набирането на средства за образованието чрез дарителски фондове. Съвременният механизъм ...