СЪВРЕМЕННИ ДЕТЕРМИНАНТИ НА КЛИЕНТСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ В ЗАСТРАХОВАНЕТО
Автори
Ключови думи
застраховане, застрахователни услуги, клиентско обслужване, дигитализация, персонализация.
През последното десетилетие застрахователната индустрия претърпява значителни трансформации, породени от бързото развитие на дигиталните технологии и променящото се пазарно поведение на потребителите. Омниканалното обслужване, CRM системите и изкуственият интелект поставят нови стандарти пред клиентското изживяване. Настоящото изследване, на базата на концептуалния фундамент на клиентското обслужване в застраховането, представя сравнителен анализ на подходи за неговото изследване и обзор на глобалните и националните детерминиращи фактори и условия, изграждащи съвременния му облик. Основната цел е да се систематизират ключовите тенденции, предизвикателствата и възможностите за иновации, като пътища за подобряване на взаимодействието между застрахователите и техните клиенти. Акцент е поставен върху нуждата от съчетание между технологични решения и персонализиран подход, които да отговорят на нарастващите очаквания на съвременните потребители.
JEL Класификатор: М30, М31, G22.Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 2 Точки