ГРУЗИЯ КАТО ТЪРГОВСКА МАРКА: АНАЛИЗ НА ДИГИТАЛНАТА ПОЗИЦИЯ НА СТРАНАТА В БЛОГОСФЕРАТА
Автори
Ключови думи
национално брандиране, дигитални медии, социални мрежи, блогосфера, странови имидж, Грузия, Фейсбук, дигитална дипломация, ангажираност.
В контекста на цифровата трансформация националните брандове се превръщат в ключов инструмент за промотиране на малките държави на международната сцена. Цифрови платформи като социалните мрежи и приложенията за съобщения предоставят нови канали за представяне на дадена страна, формиране на нейния образ и осъществяване на културна дипломация. Целта на настоящото изследване е да се анализира блогосферата, която формира дигиталното позициониране на марката „Грузия“ в различните социални мрежи. Особено внимание се отделя на структурата на популярните блогове, стратегиите за съдържание, визуал-ната идентичност и ангажираността на аудиторията. Въз основа на количествен и качествен анализ на съдържанието изследването идентифицира ключови практики в брандирането и оценява тяхната ефективност. Резултатите разкриват как неформалните дигитални инфлуенсъри (включително блогъри и тематични общности) оформят образа на Грузия като туристическа, културна и инвестиционна дестинация.
JEL Класификатор: M31, M37Кодове на научна квалификация:
Страници: 24
Цена: 2 Точки

