КОРУПЦИЯ В БИЗНЕСА – ЗА ИЛИ ПРОТИВ?
Автори
Ключови думи
корупция, бизнес, частен сектор
Корупцията отдавна е обект на социално изграждане и реконструкция. Нейното социално измерение се изразява в това, че хората определят същността ú, нейното положително или отрицателно въздействие. Явлението корупция претърпява постоянни промени от миналото насам. И ако в наши дни смятаме, че дори и негативно, въздействието на корупцията би насърчило в някаква степен стабилността на об-ществото, то тогава няма да бъде достатъчно да се позовем само на изследвания, анализи или описание на това явление. Обществото трябва да направи своя морален избор, дали да провежда антикорупционна политика и да приеме, че тази дейност е нежелателна. Това се отнася най-ве¬че за развитите страни.
Целта на тази статия е да се анализира и оцени проблемът с корупцията, включително по отношение на появата ѝ, последици от нея, намаляване нивото на корупция, Полша на фона на корупцията и коре-лативен анализ на корупцията в света.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 2 Точки