МЕТОДОЛОГИЧНИ АСПЕКТИ НА ПРЕПОДАВАНЕТО НА КРЪГОВА ИКОНОМИКА

Автори

Ключови думи
кръгова икономика, академично преподаване, учебно съдържание

Кръговата икономика е нова област на академичното познание, която налага разработване както на ново учебно съдържание, така и усъвършенстване на методологията за преподаване на свързаната материя. В настоящата разработка образователният процес се разглежда като съставен от няколко ключови компонента, които в своето единство допринасят за по-ефективното преподаване и учене. Тези компоненти могат да варират в зависимост от общия контекст, специфичните цели и използваните подходи. Ето защо при планиране на процеса на преподаване на кръгова икономика е изключително важно да формулираме желаните резултати (цели и задачи на обучението) в специфичния контекст на изучаваната материя. На тази основа целта на разработката е да се представят в дискусионен план основните компоненти на методологията за академично преподаване на свързаната с кръговата икономика проблематика.

JEL Класификатор: A20, A23, Q01
Кодове на научна квалификация:
Страници: 19
Цена: 2 Точки

Още статии от този брой

  • ОТНОСНО ПРОИЗХОДА И РАЗВИТИЕТО НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ТЕОРИЯ И ПОЛИТИКАТА НА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ

    Икономическото развитие, като изначален (естествен) стремеж и изконна потребност както на всеки отделен човек, така и на обществото като цяло, освен национален има и специфичен регионален аспект, който под въздействието на множество фактори винаги се осъществява и се реализира като неравномерно развитие. Следователно неравномерността на ...

  • НОВАТА ЕВРОПЕЙСКА МИТНИЧЕСКА РЕФОРМА – ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    Митническата система на ЕС е пазител на единния пазар, но през последните години е подложена на повишен стрес поради бързото нарастване на обема на търговията, предизвикателствата, породени от е-търговията и увеличения брой стандарти по отношение на стоките, които трябва да се проследяват на границите. В резултат на това в началото на м. май 2023 ...

  • УПРАВЛЕНИЕ И ДЕЙНОСТ НА МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА

    Предмет и обект: Изследвано е управлението на малки и средни предприятия (МСП) в условията на криза, с акцент върху въздействието на пандемията от COVID-19. Целта на изследването е да идентифицира стратегии и най-добри практики за повишаване на устойчи¬востта и способността за оцеляване на МСП в такива условия. Методи: Изследването се основава ...